Lördag Söndag..

Jag har  haft en så skön och rolig helg!

Den har varit fylld av shopping, goda vänner och najsiga drinkar.....

Igår kom en vän till mig från Malmö, vi tog en fika på stan, satt ute i det fina vädret och åt gott.


På kvällen blev det god mat som min älskling fixade, och rött vin till det. Kollad såklart in melodifestivalen...grattis Norge ni var kanon!

Sen gich jag Anette ut och dansade loss lite, och drack en god drink!
Det var längesen som man var ute och jag var lite ringrostig på dansgolvet men jag fick allt till några snygga moves...fniss


Idag har vi varit och gungat med Livia och ätit glass....det blir en mysdag och i morgon är det tid att jobba igen!

Ha det bra idag

kramar från mig och Livia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0