Livia 1 År

Idag är det ett års sedan som vår underbara dotter föddes, helt fantastiskt.


Klockan 14.17 kom vår lilla underbara ängel ut !

En obeskrivligt häftig känsla att bli mamma ,livet får en helt ny mening.

Här sitter Livia i sin nya muffins klänning som hon hade på festen igår!

Livia fick en fin gunghäst...elller kanin


Här sitter min syster och håller i henne, för benen räckte visst inte ner fniss.....

Som sagt det blev fina paket bla en sångbok, tavla ,pengar till flytväst och en käpphäst!

Tack hela min fina familj!


Dukningen blev fin här är resultatet...


Nu ska jag vila en stund för klockan tre kommer Livias kusiner på tårtkalas!

Grattis min älskade underbara tjej!



Kommentarer
Postat av: Mirry

GRATTIS!



Vad firar vi mer den första söndagen i maj?



Spana in vår söta blogg så får du veta :)

2009-05-03 @ 16:20:35
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Annas inspiration

Grattis till lilla sessan :-)

Så fin tjej ni har



massor med kramar

2009-05-04 @ 18:23:57
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0