Kvällspromenad

Har just kommit hem från en skön kvällspromenad med mina två älsklingar, Livia fick gunga en stund!

Ska snart natta vår lilla tjej sen ska jag krypa upp i soffan med lite gott te och sappa lite på tv.

Imorgon ska vi fortsätta med vårt skolarbete, vi går igenom en bok på engelska som vi ska redovisa pust ....sådär kul.
Men man är rätt så trött nu och längtar bara till sommarlovet.

Ska bli skönt att hämta lite nya krafter och komma tillbaka i höst och ge gärnet igen.

Vi ska segla i fyra veckor, det blir västkusten i sommar. Vi kommer att segla in i Torekov, Helsinborg mm om allt går bra med lill tjejen.,


En extra kram vill jag ge min härliga vän Gunilla.
Är så glad att få ha en så fin vän som du!

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

tack snälla :-)



Vilka fina älsklingar du har,

hoppas ni hat fått en bra start på veckan

kramar

2009-05-18 @ 21:37:47
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: NillaK

Tack min älskade vän!

Åhh va glad jag blev!!!! Precis vad jag behövde, så glad att få vara din vän. Ledsen att jag inte varit inne på din blogg så ofta den senaste tiden....men du vet ju anledningen. Puss o kram från mig

2009-05-25 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0