Soliga Tisdag!

Sitter och läser en bok som ska vara klar tills torsdag. Vill bara gå ut och njuta av solen men får allt jobba vidare lite till............

Har faktiskt varit ute en liten runda och bytt Pers Skjorta som han fick av mig!
Men han behövde en mindre storlek, men oj vad söt  och stilig han blev. Per gillar inte när jag säger att han är söt ...vill att jag ska säga att han är sexig fniss men han är ju en söt nallebjörn, så underbart go och härlig på alla sätt!

Fastnade på sisters, oj vad mycket snyggt. Fick snabbt ta mig därifrån det är ju bara början på månaden så det får bli shopping lite senare.

Livia och Per är på sång stund så nu,så jag ska läsa färdigt den där boken så man blir av med det.....


Det verkar som rosa har blivit en populär färg och jag gillar den också, det är en färg som passar mig perfekt!


Den här härliga klänningen skulle vara fin att ha i sommar när man blivit lite  brun!

Ha en skön dag i vårsolen!


kramar Angelica & Livia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0