Kvällstrött....

Hej!


Då var det onsdag kväll och jag ska snart natta vår lilla prinsessa!

Här är en bild på Livia från BB hon sover så gott vår lilla tjej!

Solen har varit framme idag så härligt men har inte varit ute så länge idag men hoppas ta igen det i helgen!

Idag fick jag ett mail om att det är tid att börja träna inför tjejmilen jasså....hjälp

Ska börja springa...... men dessa fem veckor har varit helt crazy .Ska ta en tur på fredag eftermiddag, sen hoppas jag att jag kan gå på lördag..fniss


Ha en mysig kväll alla !

kramar från mig och Livia! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Ja, jag vet, nu när solen har börjat titta fram så ser man verkligen hur vit man är, nästan lit genomskinlig, haha! Ha en bra kväll! Kram

2009-03-25 @ 21:46:49
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0