Fredag...

Ja då har det gått en arbetsvecka till...
Tycker bara tiden springer iväg och det är lite läskigt.
Det var en av våra vänner som sa...ja nu ska ni snart fira Livia. Herregud ja, hon blir ju 1 år den 3 maj!

Men oj vad vi ska fira då, med tårta och paket!
Ja mamma ska göra så fint till sin lilla tjej och hon ska få en ny klänning att ha på sitt kalas...såklart!

Jag älskar ju Brios leksaker, de är rejäla leksaker som håller, och så är de så fina med härliga färger!


Vi funderar på att köpa en liten mindre sittvagn till vår lilla tjej!
Den här från Brio gillar jag skarpt!

Kanske i knall rött.........

Ikväl blir det mys med min lilla familj men innan dess ,ska jag jobba lite till och kanske bläddra lite i den nya mama tidningen som kom idag!



kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0