Äntligen fredag..

ÅÅÅ det är så härligt att fredagen är här. Jag älskar verkligen den här dagen. Bara vara hemma och koppla av efter en händelserik vecka.....

Tror att jag och min älskling ska fira att han fått nytt jobb , vi får nog ta ett glas rött och skåla för det och lite tacos tror jag bestämt!





Skulle så gärna vilja ha en snygg kaffebryggare, kolla in den här supersnygga expresso ,latte bryggaren!



Färgen är läcker men jag tror inte att min man skulle bli lika förtjust om jag köpte en rosa haha..........

Sitter nu och väntar på att mina två älsklingar ska komma hem och funderar på att köpa mig en liten ....liten påse godis tills ikväll!



Ha en mysig eftermiddag och kväll kramar från mig och Livia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0