Födelsedag...

Hej Alla!
Har inte bloggat på några dagar men det har varit några tuffa dagar för oss.

Livia har nämligen varit på sjukhuset.
Hon fick hög feber i tordags ,och sen blev hennes andning sämre , hon andades tungt, så jobbig stackars lilla tjej.

Livia blev inlagd i lördags, och idag är vi äntligen hemma så skönt, vår lilla skrutt är mycket bättre nu men vi får ta det lugnt nu så hon får återhämta sig.
Men vi ska in en runda ikväll så hon får andas in lite medicin som utvidgar luftrören .

Men sen är det ju också en speciell dag  ...för det är ju min födelsedag hurra hurra!
Blir 34 år och jag tycker att livet är underbart.
Älskar min lilla familj och har så fina vänner kan man önska sig mera.


Fick tre paket av mina älsklingar och vi smaskade på en god fika! Paketen innehöll en tröja från Gant och en fin jacka och byxor som är anpassade till att ha på sjön så fina och rejäla saker, nu kommer jag inte att frysa, kul med ett riktigt segelställ!





Ha en skön kväll!
Kramar till er Alla.


Kommentarer
Postat av: Marlen

Så skönt att Livia mår bättre. Låter hemskt för en sådan liten en att ha andningsbesvär.

Härligt att vara hemma till din födelsedag! Njut nu!

Kram Marlen

2009-06-16 @ 18:36:05
Postat av: Anonym

grattis syster och krama livia

2009-06-16 @ 19:50:39
Postat av: Evelina

Grattis på födelsedagen!! Hoppas att du haft en bra dag och vad skönt att Livia är på bättringsväg. Låter jobbigt med sjukhusvistelse för en liten tjej (och för föräldrarna...).

Vi får se till att träffas en sväng innan ni ger er ut på långsegling - när är det tänkt att ni åker?

Kram Evelina

2009-06-16 @ 20:49:32
URL: http://www.mobilblogg.nu/emil
Postat av: Johanna

Tuffa kläder till en tuff brud vettu, hihi! GRATTIS GRATTIS! Jag skriver mitt grattis här, man vet ju aldrig om en liten tjej har tuggat sönder din mobil, haha! Skönt att Livia är bättre! Ja, snart åker vi, jippie! kram

2009-06-16 @ 21:29:26
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Jenny - Smycken & Ting

Nej men så jobbigt! Skönt att hon är bättre i alla fall och grattis än en gång!

2009-06-17 @ 12:42:26
URL: http://smyckenochting.blogg.se/
Postat av: Bella

Stort grattis på din födelsedag och hoppas verkligen lilla Livia kryar på sig...



Kram Bella

2009-06-20 @ 21:20:43
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0