Sommarens tuffaste badtjej.....

Som jag redan berättat så hade vi fyra härliga veckor med segling!

Här är lite kort ifrån det och det första är på Livia med söta solglasögon som mormor köpte...supercool!



Livia sitter här i sin fina cyckelstol  och den var fantastisk bra , man kände sig trygg när hon satt där då det kanske gungade lite mera eller om båten lutade lite extra mycket.

Vår resa startade i Karlskrona och målet blev Helsingborg, sen vände vi tillbaka igen.
Här är ett kort på min andra älskling...Per som står snyggt och poserar med Öresundsbron som bakgrund!



Ni ska jag och Per äta lite fruktsallad och se Lotta på Liseberg.....ja jag vet tantvarning haha!

Ha en mysig kväll!
kramar

Kommentarer
Postat av: Josse

Heeej. Vilka underbart fina bilder ;) Vilken stor tjej hon har blivit nu. Det syns att hon har växt en hel del nu under sommaren..

Måste ses på nivå snart igen tycker jag allt. Massor med kramar från Josse.

2009-07-27 @ 21:56:40
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl
Postat av: Josefine

Vad söt hon är i sina glasögon!

2009-07-28 @ 10:52:40
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0