Laddar inför morgondagen...

Längtar längtar sååå mycket tills morgondagen! För då åker jag och Per till Göteborg för att insupa mitt livs konsert,ska se U2...herregud vad härligt ,underbart kul det ska bli!

Ska berätta på söndag om vår helg i storstaden.
Nu ska jag packa lite och fixa middag till mamma och Roger, som kommer och tar hand om vår lilla skrutt!

Det är första gången som vi lämnar bort Livia, och jag ska försöka och inte berätta en massa detaljer för mamma om allt som kan hända och vad de ska tänka på, haha måste släppa kontrollen och förstå att de kan ta hand om henne.

Hon kommer att ha det toppen med sin älskade mormor och Roger!

Ha en mysig Fredag Alla

kramár från ett stort U2 fans...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0