Vardagsänglar

Idag var jag så flitig, och gick upp halv sju, började plugga. Tvättade mellan varven och skrev förbrilt på datorn puh........vid ett var jag färdig med måndagens uppgift. Sen fick jag ett väldigt tråkigt meddelande på mailet, min bok som jag måste ha tills tisdag var inte skickad...herregud fick lätt panik! Men som tur är har man vardagsänglar som ställer upp för en. Fick låna en bok av min snälla studentkompis Johanna, tack än en gång!

Känner just nu doften av varma mackor mums...min pojkvän Per har fixat det, ska bli gott. Har varit så sugen på godis idag stod tom höll i ett kex choklad men fick genast dåligt samvete och kände mig som en dålig flicka som hittat på hyss..haha ,så kexchokladet kom upp på hyllan igen. Ska inte äta godis på länge...länge!

Brukar läsa tidningen mama , när den kommer med posten känns det lite extra lyxigt, brukar då ta på mig mjukisbyxorna och krypa upp i soffan och läsa i lugn och ro, det är min lilla stund för mig själv! Längst bak i tidningen finns massor av fina barnkläder som man kan hitta på nätet, hittade en sååå fin mössa som jag vill ge till Livia.Sätter in en bild på den.Hade tänkt beställa en röd ,med vitt hjärta!

kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inge problem!! Ha en mysig kväll nu, den lilla fina familjen! Massa kram

2009-01-29 @ 19:46:06
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: josse

Hehe var du uppe så tidigt idag vännen?:) Duktig du är! Hoppas allting har gått bra med uppgifterna?:D Ha en mysig kväll.. Kramar

2009-01-29 @ 20:21:17
URL: http://http:/josse87.blogg.se/countrygirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0