Mamma fika!

Idag träffade jag tre tjejer som jag lärde känna under min föräldrarledighet. Vi träffades när vi gick på föräldrarträffar när vi väntade barn. Då satt vi där med våra söta magar i vädret!

Älskade verkligen att vara gravid, käde mig så kvinnlig och vacker. Köpte fina mamma jeans och snygga toppar, för det var, och är kul att känna sig fin även när man väntar barn. Har aldrig förstått varför man ska gömma sig i fula t-shirts och sluta bry sig om hur man ser ut när man väntar barn.
Eller när barnet kommer........Har en gammal klass kompis som totalt slutat bry sig eller orkar med sig själv efter att hennes barn kom....sorgligt!

Man får inte glömma sig själv, man behöver dessa små stunder då man får vara Angelica och bara upptagen med sig själv en stund. Njuter av att få pyssla om mig själv på morgonen, att smörja in mig med en god boby lotion och sätta på lite smink! Blir då en gladare mamma och orkar ge så mycket mera tillbaka om jag trivs med mig själv och får hämta lite andrum.
Ska ta det lugnt ikväll ...väntar på att Livia ska vakna, tänkte leka en stund med henne, titta i en bok och sjunga lite för henne det gillar hon!!!


Kortet är taget ca en vecka innan Livia kom!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hallåj!!



Snyyyygt! vad duktig du är med blogg o allt. Väntar med spänning på fortsättningen...



kram nina

2009-01-27 @ 19:58:05
Postat av: Marlen

Hej Angelica!

Vad roligt att du bloggar! Jag kommer att titta inom här och följa dig! Ha det bäst och lycka till med tekniken;) Kommer du på några tips och trix kan du ju alltid sända dem till mig!

Stor varm kram från Marlen

2009-01-27 @ 21:56:23
URL: http://wwwfrokenolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0