kvällstrött

Klockan är snart nio och jag längtar tills jag ska krypa ner i min mjuka sköna säng! Liltjejen sover gott, hoppas hon även gör det hela natten....Jag och Per har har haft några tuffa nätter då Livia vaknat flera gånger, men inatt sov hon helt okej.

Det  här är mina första rader på min ny skapade blogg....Kommer att skriva om allt som händer i min lilla värld...skola träning,mode,kärlek ,relationer och såklart om min älskade dotter Livia som är det bästa som finns ....ja min pojkvän och familj också såklart!
        Säger godnatt och sov gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Jenny - Amadina.se

Hej!



Så du har börjat blogga! Så skoj!



Själv har jag en lång bloggpaus då jag inte hinner med bloggningen samtidigt som Thilda.



Kram Jenny Månsson

2009-01-26 @ 15:58:10
URL: http://www.amadina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0