Ett barns leende!

Nu sover Livia gott i sin säng efter att vällingen druckits upp. Hon är bara så go och mysig vår lilla tjej, älskar henne så!

Min dag började tidigt, klockan kvart i sju kom mitt plugg  gäng och vi drog till Kalmar högskola. Vi hade litteratur seminarium och igår skrev jag med slit och vånda ihop ett paper som skulle lämnas in.....satt stirrade in i datorn i typ en timme innan hjärncellerna slutligen började sammarbeta med mig fnisss.......
Men blev nöjd med resultatet och skoldagen gick bra, det var en kul och intressant diskussion kring litteraturen som vi läst.

När jag kom hem kände jag mig lite trött, men när jag klev innanför dörren möttes jag av Livias underbara ansikte, fick ett jätteleende som satte sig rakt i hjärtat, hon kröp ivrigt upp i min famn...ååå jag började nästan gråta. Ja..... jag är en lipsill har blivit mycket känsligare sen jag fick barn.

Livia ville gärna leka med sin kompis Elsa på eftermiddagen så inte mig emot ........får nog erkänna att det var nog mamma som var pratsjuk och nyfiken på att höra allt om huset som våra vänner  köpt.

Ska inte göra så mycket mera ikväll,sitter och väntar på att min älskling ska komma hem  ca en timme kvar nu! Dags att sätta sig framför tv och sappa lite.
kram

Kommentarer
Postat av: johs

hehe såå sööt hon e lilla charmtrollet;) Själv sitter man o pluggar för fullt;p hoppas ni får en trevlig kväll.. kram

2009-01-28 @ 21:41:52
Postat av: josse

hehe såå sööt hon e lilla charmtrollet;) Själv sitter man o pluggar för fullt;p hoppas ni får en trevlig kväll.. kram

2009-01-28 @ 21:42:23
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl
Postat av: Johanna

Denna unge, så söt hon är!!

2009-01-29 @ 14:00:39
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: NillaK

Lilla goa charmtrollet! Hon är så underbart söt!

1000 pussar från mig// kram G

2009-01-29 @ 15:27:20
Postat av: Johanna

Jag har ett meddelande till dig på min blogg! Kram

2009-01-29 @ 16:20:57
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0