Åhus nästa

Ska snart bege mig till Åhus och hälsa på mamma och Roger. Livia sover ännu hon hade det lite tufft inatt förkylning...stackarn man känner sig så maktlös.Jobbigt när man ser henne ledsen ,älskar henne så min lille skrutt!

Det är mysigt i Glimåkra men jag är nog mer en havsmänniska ,skulle nog bli lite mörkrädd av att ha skogen så nära mig fnisss.Ska sluta se hemska serier på tv typ Criminal Minds ......Får för mig att det ligger någon under sängen när jag sett sådant ......folk skulle tro att jag blivit tokig om de sett mig, när jag plattar till täcket på sängen för att jag tror att det ligger någon där.....haha knäppt va?

Ha en bra dag alla vänner

CarpeDiem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0