Trött efter en kul dag....

Då var det snart slut på den här vecka...herregud, det går ju så fort. Min mamma kommer i morgon, vi har inte setts på fyra veckor för hon och hennes sambo Roger har varit i Cambodja....gissar om det är två pepparkaksbubbar som kommer i morgon haha.



Vi har mycket att prata om så munnarna kommer nog att gå ur led........Ska göra lite god mat, en kycklingrätt som jag hittade på en tjejs blogg. Jag lägger upp receptet om det var gott, de är försökskaniner.

Måste visar er några vaser som jag tycker är kanonfina men skulle nog vilja ha dom i vitt eller grönt,svart

De säljs på Home Company, där finns så mycket fina saker. Jag tror att detta är från en dansk designer.Men vågar man ha sådana fina saker när man har en liten tjej som nyfiket och vill känna på allt .....tror inte det fniss Men jag kan ju försöka ställa den högt upp på en snygg hylla!

Här kommer lite fina saker från H&M ,som har en kanonfin sida på nätets mycket fint till bra priser! Har beställt blusen och ska köpa väskan! Tror allt att det får bli en runda på stan på lördag!


Ha en skön kväll kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0