Soliga Lördag

Idag är det ett helt underbart väder i  Karlskrona! Ska ge mig ut på promenad eller en liten joggingtur.......Igår köpte jag nämligen joggingskor för 1400 kr herregud.....nu är det ingen återvändo ,bara att ge sig ut!

Har inte tid att åka till gymmet och passa tider nu när man fått barn, plus att skolan tar mycket tid. Så det är kanon att börja springa för det är smidigt att ta sig ut och man behöver inte passa en massa olika tider ,blir så stressad av det.
 
Vi hade annars en trevlig em med mamma och hennes sambo Roger! Jag visade mamma Village och hon köpte lite smått och gott.Sen blev de som sagt nya träningsskor till oss båda för vi ska ju springa tjejmilen i sommar!

Vi åt lite god mat på kvällen. Jag gjorde en jättegod kycklingrätt med rocculasallad och körsbärstomater ska lägga upp receptet till er. Tack Anna för det goda recept tipset!

Ikväll blir det schlager och mys med några vänner, ska bli mycket trevligt!
Ha en skön dag alla!
Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0