Skola

Idag har jag haft min första VFU dag. Jag går nämligen på lärarhögskolan i Kalmar och ska nu vara i en 5-6 i fem veckor. Det var en spännande dag och det känns kanon, men huvudet är fullt av intryck.

Möttes av Livia och Per när jag kom hem, och Livia sken upp som en sol när hon såg mig ,vilken kärlek man känner för henne den är obeskrivlig!



Här äter Livia Pannkakor, en klar favorit!!


Ska förbereda mig lite inför morgondagen, och ta en kopp te, köpte jordbubbs te ,det kan jag varmt rekomendera!

Hittade de här snygga te burkarna, som är läckra att ha på en fin hylla i köket!





Ha en skön kväll Alla!
kram!


Kommentarer
Postat av: josse

Hoppas dagen har varit bra:) hehe. kramar

2009-02-23 @ 19:39:23
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl
Postat av: Anna

sv: du får höra av dig om vad du tyckte om receptet sen.



teburkarna är jättesnygga!

ha en fortsatt bra dag

kram

2009-02-24 @ 16:16:06
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0