Huvudvärk

Vaknade med världens huvudvärk.....så trist  min planering av denna dag blev förstörd, men som en liten tröst så blir det pannkakor med sylt! Är faktiskt rätt så skönt att bara vara, inga måsten utan mysa och leka med LIvia. Hon tycker om när man sitter och leker med henne på lekfilten vi köpte en jätte fin lekfilt på ikea till henne!

Vi ska snart börja på hennes rum och jag längtar så till jag ska få sätta fingrarna på det och börja inreda. Det blir en bas av vitt och rött ska lägga in bilder på bloggen!

Har även hittat en fin gunghäst ...kanin som vi ska ge Livia i 1års present!  Den är från Brio ska se om jag kan hitta en bild på den. Hittade däremot denna tuffa leksakenLivia får visa den för mormor elle gudmor fniss snälla Livia vill ha den här ....

Ha en bra eftermiddag kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du mår bättre nu :-)

Kram

2009-02-04 @ 17:57:51
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Leia

Hoppas du känner dig bättre snart. =)

2009-02-04 @ 18:19:48
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0