Härliga måndag...........

Klockan ringde kvart i sex ...........tjejligan kom och hämtade mig vid sju. Sen bar det av till skolan. Vi hade en intressant dag och jag kände att jag fick lite ny inspiration att ta med mig.Vi stannade till på Ikea!!! Denna underbara uppfinning fniss

Nej men där är mycket kul , fina inredningsdetaljer och härliga doftljus som luktar underbart och till ett bra pris. Perfekt för lilla studentplånboken!






Livia somnade gott vid sju...trodde jag.Hon vaknade vid halv åtta igen och var så ledsen. Om jag försökte lägga henne ner blev hon hysteriskt ledsen. Fick börja prata med henne och satte oss sen ner på hennes lekfilt.Så istöllet för att sitta ner och njuta av min goda kopp te sitter jag nu vid halv nio och sjunger imse spindel fniss...

Min söta pojkvän Per kom hem och försöker få henne att sova men det är en bestämd ung dam kan hon ha fått det av sin mamma????????

Ska titta en stund på tv sen sova klockan ringer åter kvart i sex i morgon.

Sov gott alla och var rädda om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0