En kopp nybryggt kaffe!

Då var det en ny vecka med nya möjligheter och utmaningar. Sitter med min kaffe kopp och laddar inför min debatt artikel som jag ska bli färdig med idag..puh Det kommer att bli en lång dag..


Livias kusin Robin är hos oss! Han har sportlov och ska stanna till onsdag. Så nu har Livia någon att busa med några dagar.
Är själv just nu, och man uppskattar dessa stunder på ett helt annat sätt sen man fick barn. Man laddar batterierna och får ny energi till sin familj!
Mina älsklingar är nämligen och åker pulka på Sturkö hos Pers bror, de har tre flickor så det är full fart! Robin skulle åka pulka med Livia , ska bli kul att höra om hon gillade det.


Till något helt annat ...skulle vilja göra en fin bakgrund till min blogg är det svårt?? Någon som vet?


 
Livia med sin kusin Robin....deras första möte!





De här muggarna från Rörstrand är så fina och finns i många härliga färger, funderar på att köpa in några!

Nej tid att fortsätta jobba med skolan hörs senare.
Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0