Alla Hjärtans Dag!

Vaknade tidigt för det var en liten tjej i röd pyjamas som låg och jollrade vid sex tiden kan ni gissa vem.....fniss ja just det vår goa tjej!

Ser att solen lyser, och ska försöka komma ut och få lite lufft idag.Kanske köpa något gott att fika på för det är ju hjärtans dag så då har man ju en anledning att äta bakelse.......

Jag tänker lite extra på alla mina goa vänner och familj idag! Är så lyckligt lottat som har dom. Vill ge er en extra stor kram och önska er en mysig dag!
 
Ska försöka gå ut en runda nu vi hörs lite senare........kram


Här är ett kort på mitt lilla Hjärta !Kortet är från sommaren i Åhus,
 Livia var 2 månader här!

Snö snö vilket underbart väder...Tittade upp mot pulkabacken ocg ser barn , vuxna åka ner för backen i full fart. Helt underbart att se! Hoppas den får ligga kvar ett tar, fast jag vet att inte alla uppskattar snön,

Ikväll laddar vi åter för melodifestivalen ska bli spännande Lilli Sussi ska vara med, och det får mig att tänka på när man var i 11 års ålder och sjöng o mama för fullt,en riktig hit, och vi tjejer älskade att mima till den inför klassen men killarna var måttligt förtjusta fniss...

Skulle vara hos en vän i malmö i helgen men eftersom jag varit sjuk och inte riktigt på så valde jag att stanna hemma och bara vila. Men jag får åka inom de närmaste helgerna. Längtar nämligen efter lite shopping, och att ge mig ut i mingel livet för en kväll.
Typ äta en god middag ute och ta sig en Martini, och kolla känna på hur pulsen är i malmös nattliv!
 Men som sagt ,ikväll är det god mat med mina två älsklingar och godis gott  gotti gott gott!

 Kramar till er alla som läser min lilla blogg!

Kommentarer
Postat av: Josse

åååh så mysigt hon ser ut att ha det...;)

Ha det jätte mysigt idag=) pusss o kraaam!

2009-02-14 @ 10:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0