Julmys

Då var det söndag och vi har redan hunnit med att göra risgrynsgröt och varit ute med Livia och lekt i det underbara vädret.....

Det sista stämde inte snön är borta och det är grått trist.

Pratade med min mamma som är i Norge där är det fullt av snö och de skulle ut och åka skidor härligt säger jag bara.

Livia ligger och sover nu och jag ska ta mig en kopp kaffe.
 
Senare i eftermiddag kommer våra grannar ner och jag ska göra lite ris ala malta med lite tärnad apelsin.

 Ska den bli riktigt god så krävs det mycket grädde och vaniljsocker som sagt det ska lägga sig som bomull kring magen.......

Ja man får ta det där med träning efter julhelgen ett klassiskt nyårslöfte.

Här är en bild på Livia från julafton,hon har sin nya klänning från Polarn Pyret.


Hoppas ni alla får en finfin dag!

Avslutar med en bild på Livias säng och ett fantastiskt fint överkast som vår skruttis fick i julklapp av sin söta faster Marita♥







Kommentarer
Postat av: yasmine modell och mamma

tack hittar du på nå kul ikväll? kram

2009-12-27 @ 18:40:03
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: jessi

Fin klänning o överkast! Jag tror snön smälter här med snart, sakta men säkert. trist men vad göra! Jag kan tänka mig att det är fint i Norge, de brukar ha mer snö! Men jag är nöjd att fick så länge så mkt snö som vi har haft!



kram

2009-12-28 @ 08:49:01
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Vilken fin säng hon har! Funkar det bra med den, inget spring från den?! : )



Kram!

2009-12-28 @ 14:47:17
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0