Äntligen fredag!

Så då var tentan gjord och det kändes faktisk rätt så bra!!

Per står och fixar med maten och vi ska strax bänka oss framför idol.

Kalle är min favorit för han e ju från mina hemtrakter nämligen Kristianstad, sen har han ju också en fantastisk röst!

Hoppas ni alla får en skön helg,själv så far vi till min syster med familj i Skåne.

Min systers pojk Robin ska gå i Lucia tåget.

Sen blir det middag och mys med min familj på kvällen,längtar♥

Min kära syster har lovat att bjuda på risgrynsgröt till Lucia frukost med skinksmörgås,inte dåligt alls!


Här är Robin och Livia sommaren 08,hon gillar verkligen honom så det blir nog endel bus!
Men på bilden har hon en liten kontig min haha.......är nog på språng och inte så kramsugen

kram Angelica & Livia


Kommentarer
Postat av: Annette

Nä du han är inte i luciatåget utan han ska filma detKram Syrran

2009-12-12 @ 11:03:11
Postat av: Josefine, Blåeld

Jag är också sugen på att köra till min släkt i Skåne, men ska jobba inatt... : (



Kram!

2009-12-12 @ 13:14:54
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Robin

Haha jag med bonnabränna :)

2009-12-13 @ 18:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0