Kväll...

Då var det åter kväll.....

Livia sover så gott , jag ska sätta mig framför tv en stund och smaska på  lite vindruvor.

Allt gick bra på förskolan,känner mig trygg med att lämna Livia där. Det är en bra personal med mycket erfarenhet.....ja helt enkelt lite rejäla.

Imorgon när vi varit på förskolan ska jag in på Village och se om jag finner lite fin inredning till vår snygga hylla i hallen.

Tycker att det är så mysigt att gå här hemma och pyssla, ska köpa hem lite fina ljus som man kan tända nu när höstmörkret börjar falla på.

Har alltid gillat hösten, mysigt att få kura upp sig i soffan med en skön kofta och en kopp varm chokladmjölk och bara mysa.

Har ju haft en så härlg sommar med segling och bad så nu känner jag mig nöjd och redo att möta hösten och dess nya utmaningar!

Ha bra kväll
kramiz!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen! Det är lite olika lägenheter vi kollat på, i Lyckeby idag, men vi är lite inne på hus och det är därför vi varit på banken. Vi känner också så att det kanske är bättre att investera och kunna få något tillbaka, istället för att bara se pengarna försvinna. Men vi får väl se! Jo vi vill ha större nu! Och jag är grymt inredningssugen, haha....som alltid. Hoppas att allt är bra med dig!? Kramar

2009-08-13 @ 22:37:14
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0