Hungrig...

Ja det är ju måndag och det är ju då som man ska ta tag i kost och träning.....ja, jag hör också til den skaran som bara kan börja med det när en ny vecka startar. För att göra det en lördag går typ bara inte hihi....
Men sitter nu här och är vrålhungrig men nej det får bli en frukt.

Har inte hunnit blogga idag för jag har lekt och jagat vår lilla ett åring. Vi har varit hos några vänner ikväll och Livia har lekt med lilla Elsa .

 

Ska snart sätta mig framför tv för nu känner man sig allt lite trött efter min joggingtur och allt annat som gjorts under dagen.

Kram på er alla!                                     

Kommentarer
Postat av: jessi

härligt med öresundsbron. jag längtar till malmö när ser den bilden.



kram

2009-08-11 @ 10:26:33
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0