Underbara Vår!

Vilken härlig dag det varit så här långt!

Arbetade med mina studiekamrater idag och arbetet gick lätt och smidigt.
Känner mig nöjd ,med vad vi ska presentera inför våra studiekamrater i Kalmar.

Gick en tur på stan och hittade snygga halvkorta byxor på H&M får se om jag köper dom .
Behöver verkligen lite nya byxor och de hade också fått in söta sommarklänningar bara 149 så det var inte dyrt....

Det fanns även härliga sommarklänningar till Livia!


Ska snart äta lite spagetti med köttfärssås mums...
Sen ska jag träffa några vänner på ett ställe som heter Nivå och ta ett glas vin med dom...mysigt!



Ha en skön kväll!
Kramar från mig och Livia!






Kommentarer
Postat av: Marlen

Låter verkligen som en underbar start på veckan! Du kan konsten att njuta du! Kan man få gå på kurs hos dig? Ha det bra, hoppas vinet smakar!

Kram Marlen

2009-04-14 @ 17:24:03
Postat av: jessi

H&M är så bra, finns så mycket fint för bra priser!!!



ha det gott!

2009-04-14 @ 21:53:14
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0