Slutet av påsken....

Ja då var den underbara påskhelgen snart slut...men man har fått ladda batterierna och njutit av solen tilsammans med nära och kära!




Började morgonen med en joggingtur...sen åkte vi ut till några vänner som köpt hus utanför Karlskrona, de hade hunnit långt med målning och tapsering, det blev jättefint men oj vad de slitit hela helgen.

Har just kommit hem från Pers föräldrar på middag ,hans syskon var också där och deras barn så det var full rulle och Livia hade många att leka med!

Nu är det en rätt så trött och grinig tjej som äter gröt efter en händelserik dag!




Var föresten inne i en fin butik i Åhus och hittade mycket kläder av Odd  Molly...gissa om jag njöt av att bara få känna och klämma lite på kläderna fniss......Har bestämt mig för att köpa något men det blir nog en vit tunika ungefär som på bilden, det är jag värd tycker ni inte ........

Man blir ju så lycklig av lite vacka saker och det sätter lite guldkant på tillvaron fniss

Men ska nu mysa med världens vackraste guldklimp...min goa dotter Livia!
Här kommer en bild på vår prinsessa efter middagen hos Pers föräldrar.



Kramar på er!









Kommentarer
Postat av: emma

Sugen på att klicka hem lättförtjärnade kläder? samla lätt poäng och byt in mot presentkort, går hur snabbt som helst!!

Bli medlemm med den här länken och få 50 poäng!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=171065

2009-04-14 @ 01:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0