Skönt med ledighet!

Igår hade jag inte tid till att blogga...Vi var nämligen och besökte några vänner till oss, de var så kul att ses igen och jag är så glad att jag har så fina vänner!


På kvällen hade vi en härlig påskmiddag hos mamma och Roger , min syster och hennes man Torsten och deras söta son Robin var med.
Vi åt en fantastiskt god påskbuffe...och magen var full av mat och godis....gott gott. Jag får nog springa många rundor efter all god mat fniss...



Här sitter vår goa tjej...
Hon har just öppnat sitt påskägg från mormor och Roger, det var en liten leksakshund!

Nu sak vi äta lite god frukost och sen får det bli en promenad här i Åhus!



Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0