Påsk...

Har varit i skolan idag och det var en dag som väckte många tankar!

Längtar så till påsk och att få komma hem till skåne!

Vi åker till min mamma och hennes sambo Roger på torsdag eftermiddag! Ska bli så mysigt.

Det är alltid kul att duka fint på påsken tex med de här fina äggkopparna! Kanske några äggvärmare till det....




Min mamma brukar duka så fint , det ska bli spännande att se vad hon hittat på den här gången.

Maten smakar lite bättre om det får ätas kring ett vackert dukat bord tycker jag!
Dukningen är så kul att pyssla med....




Här kommer en lite större bild på klänningen från Me and I som jag köpte till Livia! Det har så fina kläder, det fanns ett par tights med orange botten och vita prickar på så det får det nog bli till den klänningen! De är med på bilden ......




Nu ska vår lilla tjej ha välling, hon sitter i sin söta pyjamas med röda hjärtan....hon är så söt att man vill äta upp henne fniss

kramar på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0