Nu sover hon....

Oj det tog sin lilla tid idag att lägga Livia!
När hennes lilla mamma gett henne välling trodde hon att hon skulle somna men inte......Nu började hon krypa i soffan och klättra på sin mycket trötta mamma och vad gör man? Man vet ju att det inte är någon mening att bli arg fast att det inombords kokar lite lätt fniss....Utan man sitter lugnt ocg stilla och väntar på att hon ska trötta ut sig själv genom allt klättrande. Ser att hennes ögon börjar bli mindre och att hon nu börjar knida och dra sig i öronen....men då sätter hon i slutspurten och kryper fram och tillbaka i soffan och tjuter av skratt...herregud jag blir gråhårig haha
Men till slut lägger hon sig i min famn och jag sjunger Trollmors visa och stryker henne över pannan och hon somnar gott i min famn. Sov Gott min Prinsessa!



Här sover Livia tryggt i pappas famn då hon är ca en vecka!
Som sagt det har varit en hektisk dag och nu ska jag börja plugga ...försöka för jag är helt slut ikväll!

Ha en skön kväll alla vänner , familj och bloggare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0