Ledighet!

Då var man äntligen ledig några dagar...ska bli så skönt!
Åker till skåne i morgon..härligt. Ska bara vara ,och ha det mysigt med familjen.
Hoppas förstås också på lite påskgodis....


Idag köpte jag mig ett par fina vår skor, vita sneakers jättefina. Snyggt till chinos eller ett par slitna jeans!

Hittade även ett par såå fina skor till Livia men det fanns inte i hennes storlek....Men ska kolla på Inter Sport!
Vill ha dem i rosa som på bilden nedan....så coola!




Ska ta mig en kopp te nu och varva ner!
Ha en skön kväll Alla!
Carpe Diem.


















Kommentarer
Postat av: Marlen

Hej! Vill bara säga att jag tror ngn köpte ett par sådana skor (de rosa till Livia) i en affär i krstd. Den hette kids eller ngt sådant.. Kan det stämma? Tänkte om du nu ska ner till Skåne o inte hittar nga på intersport...

Ha en härlig påsk Angelica! Kram Marlen

2009-04-09 @ 14:08:41
Postat av: jessi

Glad påsk till dig, ha det så underbart i Skåne. Skåne som är så fint så här års, lyckos dig!



kramar

2009-04-09 @ 17:07:49
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0